maandag 1 april 2013

Goedemorgen allemaal


Een hele goede morgen 

1 April is het vandaag en er zullen heel wat mensen voor de gek gehouden worden 
Vandaag is het ook tweede paasdag en het zonnetje staat hoog aan de lucht 
Inmiddels zitten we alweer in de zomertijd maar de zomer is ver te zoeken 
Het zonnetje is er wel maar het is erg koud 
Wat zijn we toe aan de vitamientjes die we van de zon krijgen 
Iedereen die je hoort heeft het er over dat ze zich moe voelen geen lust hebben maar goed we zullen nog even geduld moeten hebben vrees ik 
Het ontneemt soms ook de zin om iets te doen aan je hobby 
Nou was het bij ons weer erg druk deze week en heb dus alleen in de avonduren iets kunnen borduren 


En daar is dit het resultaat ban 
Het gaat lekker en je ziet nu ook aardig wat maar ben op dit moment maar even met de rand bezig gegaan gewoon omdat het druk is in mijn hoofd en druk in mijn omgeving en daar hoef ik niet zoveel bij te tellen want tja uithalen is niet mijn ding 
We gaan weer lekker van start met de volgende update 
Heb de blz getelt die tot nu toe klaar zijn en dat zijn er 8 in totaal maar tja er zijn nog zoveel wachtende blz 
maar die krijgen we er ook op 


@wegaanerweervoor@

grtzzzzzz anneke


7 opmerkingen:

  1. Toch weer een mooi stukje verder meis
    Hij is zo mooiiiiiiiiiiii
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat wordt die mooi Anneke
    veel borduurplezier
    liefs Pytsje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi anneke,
    Wat word hij mooooooooiiiiiiiiiiiiiiii.
    Ja,de lente is nog ver te zoeken. Binnen is het lekker warm,maar o wee als je naar buiten gaat. Dat probeer ik echt tot het mininmum te beperken. Ik zit met mijn borduurwerk op de bank[ als Tom er niet ligt hihihi } en vermaak me zo ook,maar we verlangen allemaal naar de zon.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat word die mooiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    alvast een heel fijn weekend
    groetjes van Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig, ben deze ook tijdje geleden gestart.. maar ligt in de kast. krijg zin om deze te herstarten nu ik deze hier zie..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig werk is dit..en wat een werk is dit ,maar pfff dit gaat heel mooi worden ,,
    hoe heet dit als ik vragen mag? ben er helemaal weg van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Anneke, heb je antwoord gegeven op mn blog op je reactie:)

    BeantwoordenVerwijderen