maandag 8 april 2013

Wat gaat de week toch

Snel als je plezier hebt in je hobby 

Mijn pauwtje gaat weer lekker en mijn duomaatje gaat ook als een speer 
Als je de foto's ziet van haar en van mij gaan we lekker gelijk op Nu heb ik in totaal 9 blz af en de 10 blz is bijna af  dus gaat lekker

Het lijkt nu nog nergens op maar zo langzamerhand word het wel zichtbaar 
We gaan gewoon lekker door met de pauw en we zien vanzelf hoe het word 

En zo ben ik natuurlijk ook nog met een sprei bezig 
Heb toch maar eens gevraagt hoe groot het bed is en pffffff ben er best wel van geschrokken 

Het bed heeft een afmeting van 1.60 bij 2.00 meter 
Tjee ey voor een meisie van 13 ik dacht ach ben ik zo mee klaar maar niets is minder waar 

Alhoewel

Het stapeltje al mooi hoger word 
Maar goed ik haak s'morgens 2 uurtjes maar he dus komt wel klaar hoor 



@totdevolgenderonde@

grtzzzzzzzzzzzz Anneke

  

4 opmerkingen:

  1. mooi mooi mooi :) ik heb stof en garen besteld:)
    je haak blokken zijn ook leuk gaat een mooie sprei worden

    Succes ermee..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi anneke.
    Wat word de pauw mooi. Ik ben helemaal weg van de kleurtjes. En ja, voor een groot bed heb je heel wat vierkantjes nodig. hihihi. Maar als het er op ligt zal het ongetwijfeld heel gezellig staan.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De pauw wordt schitterend, wat een mega werk maar wat ga je vlot, super. En je vierkantjes worden prachtig, dit wordt nog even doorzetten. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi borduurwerk maak je, prachtige kleuren!
    Leuk dat je volger van mijn site bent geworden, ik heb me snel ook even hier aangemeld :)

    BeantwoordenVerwijderen