maandag 25 maart 2013

De pauw enne??????????



En daar is tie weer 
Jullie hebben het een weekje moeten missen maar de redenen waren er naar 
Ik probeer nu gewoon elke week weer een fototje te plaatsen ook al is de update nog zo klein
Ik zit nu even naar buiten te kijken en zie de mensen gewoon krom lopen van de wind 
We kunnen nu weer naar buiten kijken want ik zit nu met mijn hele hebben en houden in de woonkamer tenminste dat was de woonkamer 
Wij hebben hier hele grote kamers en we zijn laatst met kamers gaan veruilen 
De slaapkamer was eens de woonkamer en de woonkamer was de slaapkamer 
Snappen we het nog 
Ik wou een beetje uitkijk hebben dus we zijn maar gaan ruilen maar er is maar een hele grote maar bij 
nu kan ik s'morgens niet meer borduren als ik vroeg wakker word want als ik de loeplamp aan doe is gelijk mijn man wakker 

maaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr daar heb ik iets op gevonden hahaha 
ik moet er s'morgens vroeg uit voor mijn medicatie en ik heb een hekel aan stil zitten 
nou werd mijn aandacht getroken door olifantjes blog en ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben via haar maar eens gaan kijken hoe ik het doen moest 
en voilaaaaaaaaaa 

ik ben hier nu twee weekjes mee aan de gang en ook alleen maar smorgens tot een uur of tien want dan word mijn man wakker en dan ga ik weer aan de borduur 


enne werd gelijk al gezegt van heeeee oma wat leuk maak je die voor mij 
en ik heb er heel wat kleinkids dus was een top idee om de kamers om te wisselen 


@watzijnertochleukedingentedoenmetjehanden@

grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzz anneke


5 opmerkingen:

  1. Hij word mooi hoor , de pauw, maar dat wist je al he
    En wat leuk dat je ook aan het haken bent geslagen
    Je hebt er al mooi wat klaar als ik het zo zie
    Succes ermee
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat wordt je borduurwerk mooi! En pas maar op hoor, straks ben je ook nog verslaafd aan het granny haken haha. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik denk het niet amarins haken doe ik alleen s'morgens als mijn man luuk nog ligt te slapen ik moet nl erg vroeg uit de veren voor medicatie en als ik dan alleen ben kan ik mooi ff haken want borduren kan ik echt niet zonder mijn loeplamp

      liefs anneke

      Verwijderen
  3. Hoi Anneke.
    Wat ga jij als een speer zeg met het haakwerk. Ik vind de kleurtjes erg mooi. Wat een klus zeg de kamers omruilen. Maar het probleem is zo heel slim opgelost.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat word je borduurwerk mooi, en dat haken is verslavend dus pas op ;)

    BeantwoordenVerwijderen