maandag 18 maart 2013

gewoon even


Dit is geen update maar gewoon even een groet aan al mijn volgers 
Ik heb deze week niets gedaan door dat het in mijn hoofd erg druk was en dit weekend erg druk in mijn huis 
We hebben dit weekend veel bezoek gehad van de kids en de kleinkids was gezellig maar ook erg vermoeiend 
We hebben deze week ook veel het ziekenhuis bezocht doordat een goeie vriend van ons erg ziek ligt en eigenlijk voor zijn leven vecht 
Ik hoop volgende week toch wel weer iets te kunnen laten zien 


@totdevolgendeweekmaarweer@

grtzzzzzzzzzz Anneke



4 opmerkingen:

  1. van mij een hele dikke knufffffffffffffff
    en dat borduren komt wel weer
    liefs Pytsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke.
    Wel gezellig hoor zo,n huis vol kids en kleinkinderen.
    Ik hoop dat het inmiddels iets beter gaat met jullie goede vriend.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee rens hij ligt op sterven en we zitten eigenlijk gewoon te wachten op telefoon

      Verwijderen