zaterdag 23 november 2013

even een updatje

Hallo allemaal 


Is alweer een tijdje geleden dat ik voorbij ben gekomen maar op dit moment gaat het ff helemaal niet goed 

Poosje geleden naar ziekenhuis geweest en heb te horen gekregen dat ik vlekken op de stembanden heb 
er gaat op dat moment zoveel door je heen maar goed moed laten zaken echt niet
moest over 4 weken nog eens weer komen om te kijken of ze verminderd waren en dat is 27 november 
Nu was ik de laatste tijd vaak wel schor als ik te veel mijn mondje open deed en heb dit ook netjes doorgegeven aan de arts en hij heeft dit genoteerd 
dus we wachten weer netjes af wat er de 27 november gezegt word maar dat er veel door je heen gaat dat kan ik je vertellen maar we wachten eens rustig die datum af 
ondertussen ben ik veel aan het haken en af en toe even een spelletje om maar niet te veel na te hoeven denken 

@tochweleenbeetjebezorgdnu@

liefs anneke

1 opmerking:

  1. Kan me voorstellen dat je hier behoorlijk van bent geschrokken, hopelijk valt het allemaal mee en krijg je een goede uitslag..

    BeantwoordenVerwijderen