dinsdag 21 mei 2013

7 Februari

En tot nog toe heel snel gegaan 
In die tijd vaak op en neer geweest naar het ziekenhuis naar onze vriend die toen een aantal hersenbloedingen gehad heeft en hieraan dus ook is overleden 
En nu dus op dit punt gekomen met de Muestrass 

Weten we het nog 7 Februari was dit de eerste foto en o ik was zo blij met dit patroon 49 blz groot was ie 
en nu 21 Mei ben ik op


dit punt ongeveer de helft heb ik er nu op zitten 
en ik ben nog net blij met dit patroon 
geweldig vind ik hem helemaal omdat ik het samen doe met een maatje en we gaan vrijwel gelijk op dus dubbel zo leuk Ester is ongeveer net zo ver als ik 
Dus we hebben straks een harstikke groot maar o zo mooi schilderij aan de muur hangen 


@zoblijmetditpatroon@


grtzzzzzzzz Anneke

4 opmerkingen:

  1. Meis, wat ben je al ver
    En wat word hij mooiiiiiiii
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja al op de helft ... super hoor !!!!
    hij is prachtig
    liefs Pytsje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je borduurwerk word schitterend
    mooie kleur heb je ook gebruikt ervoor
    en ondanks alle narigheid ga je best wel snel
    liefs van Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt dit mooooooooooooooi, echt super en zo vlot!
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen