maandag 29 april 2013

Toch weer eens begonnen



Een hele goeie morgen

Eerst even een warm welkom aan de nieuwe volgers  

De nieuwe week is weer begonnen 
Er zijn eigenlijk alweer twee weken verstreken maar ik had de afgelopen week niet echt een update voor jullie 
Wat was er aan de hand 

Ik kreeg totaal niet uit mijn handen niets wou lukken ik denk dat het door de gebeurtenissen van onze goeie vriend is gekomen want tja we waren eigenlijk al vanaf 4 februari met hem in de weer 
Hij is uiteindelijk 8 februari overleden 

Maar in de week na de crematie was ik helemaal even de weg kwijt moest mijn man vaak even opvangen want tja hij was toch veel met hem aan het doen 
Waren er klusjes in de flat waar we wonen deden ze dit samen 
Elke avond deden ze de speeltuin en ja dat valt nu allemaal weg en dat doet soms best wel veel pijn 

Maar nu afgelopen week heb ik mijn draadje maar weer eens laten glijden door mijn stof en zie hier het resultaat 


Best wel een mooie update dacht ik zo
blz 14 is nu klaar en ben met nummero 15 bezig 

En met mijn sprei oftewel de sprei van mijn kleindochter Nakita daar gaat het ook goed mee 
Nog steeds elke morgen doe ik een blok en ik heb er nu ongeveer 40 klaar 
Ze was gisteren even bij ons en ze kon maar een woord uitbrengen COOLLLLLLLL


@opnaardevolgendeweek@


grtzzzzzzz Anneke

6 opmerkingen:

  1. Hallo Anneke,

    Hebben wij soms een duo van sneeuwmannen???
    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja die hadden we elly maar ik ben er toen mee gestopt had je daar een mail over gestuurd dat het me niet echt lukken wou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke.
    Ik vind het ook cooooooollllllllllllll. hihi
    Hij word echt heel mooi.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat wordt je pauw mooi !!!!!!!!
    liefs Pytsje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk wordt dit, super. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat ben je al ver, hij wordt prachtig!
    gr. Meijra

    BeantwoordenVerwijderen