maandag 4 maart 2013

Updates van de duo's


Duo 's 

Dit is mijn 12  maanden duo van de sneeuwmannetjes weer 
Els was er mee gestopt en ik was mijn oude lapje kwijt 
Ik weet nu inmiddels waar ie is en ik laat het daar maar even bij ik weet dat ie goed ligt en dat er een heel blij mee is 

Ik ben dus maar opnieuw begonnen en ik ben dus maar netjes bij het begin van het jaar begonnen 
Dit is dus Januari 
Oja mijn nieuwe duo maatje is nu elly 
Volgende week een nieuwe foto hiervan 

DE pauw


En dan gaan we nu verder met een updatje van de pauw 
deze week niet een hele grote update maar er is wel zichtbaar een vordering 
hebben het deze week erg druk gehad met dingen 
maar goed zal deze week wel weer goed komen 
Dit is een duo samen met ester 

@totdevolgendefotomaarweer@

grtzzzzzzzzzzz Anneke



8 opmerkingen:

  1. Mooi, mooi, mooi
    Wat ga je toch razendsnel
    groetjes ANnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi worden ze meis
    en je gaat echt wel snel al zeg je dat je afgelopen week weinig heb gedaan

    groetjes van Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi en snel!

    Maak je die sneeuwmannen dan allemaal in duo of kies je zo elk 1tje uit?

    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. alle sneeuwmannen worden gemaakt door elly en door mij zij haar eigen en ik mijn eigen
      grt anneke

      Verwijderen
  4. Hoi Anneke.
    Leuk dat je nu met Elly de duo doet.
    De pauw vind ik helemaal geweldig.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja die is echt mooi he
    maar gaat het een beetje met je meis met al die drukte nu

    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,
    Wat mooi wordt de pauw en ik vind het super dat je mijn maatjes bent geworden met de sneeuwmannen. Wij werken heel gezellig naar elkaar toe.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo is dat elly we komen elkaar vanzelf tegen in een en dezelfde maand

    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen