maandag 18 februari 2013

De pauw


De pauw 

Het is weer maandag dus weer een foto van de pauw
Het is niet een hele grote update maar ja ben ziek geworden lag woensdag in bed met de griep 
Had hoge koots en weinig zin om te borduren 
Hield mijn eten niet meer binnen
Heb zo nog een paar dagen aan lopen sukkelen tot mijn man zei nu ben ik het zat we halen er een dokter bij en die is dus gisteren geweest 
Nog een pak vol schelden er gratis bij van de dokter want als je al duur genoeg voor je medicatie betaald dan mogen de schelden wel gratis zijn toch hij klaagde dus dat we er veel eerder een dokter bij hadden moeten halen 
Maar het had dus echt niet langer moeten duren want dan was ik dus weer in zkh terecht gekomen 
Maar gelukkig dat is nu niet nodig heb een kuurtje gekregen en nu maar weer beter worden maar heb de wel de woorden mee gekregen dat ik toch even een paar dagen binnen moest blijven nu 
Heb inmiddels alweer de eerste steekjes gezet hihihihi


@ditgaatweerdegoeiekantop@ 

grtzzzzzz anneke


10 opmerkingen:

  1. Meis, wat word het toch mooi
    Zou er ook bijna zo aan willen beginnen
    maar dat mag niet, want heb nu al teveel om handen
    ik wens je heel veel beterschap en dat je maar gauw mag opknappen
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. allesmag he maar goed is aan jezelf he meis
      liefs anneke

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. dank je wel hoop volgende week toch een iets grotere update te laten zien

      liefs anneke

      Verwijderen
  3. Je lap is super en heel veel sterkt met je gezondheid meis, hopelijk ben je gauw weer wat fitter. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. komt goed meis de eerste steekjes zijn alweer gezet

      liefs

      Verwijderen
  4. Beterschap ook namens mij hoor! En wat wordt het mooi! Veel mooier dan dat wit op beige hoor, waar ik aan begonnen was.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vond het wel iets hebben hoor maar misschien dat je het eens in bruin gemeleerd moet proberen heeft ook wel iets tenminste als het er is

      liefs anneke

      Verwijderen
  5. Hoi Anneke
    Ik wist niet dat jij ook een blog hebt en kom natuurlijk een kijkje nemen en ik ga je natuurlijk ook volgen want ik vind het prachtig om al die borduurwerken en vorderingen te kunnen zien
    Ik ga vanavond op de bank eens lekker rondkijken hier ;)
    Beterschap, hopelijk voel je je snel weer wat fitter!!!

    Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja hoor ben er weer bovenop alleen nog heel erg mijn stem kwijt maar dat vind mijn man niet erg ben ik eindelijk eens rustig zegt ie hihihihih

    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen