maandag 11 februari 2013

De pauw


De pauw

Hier is dan de eerste update van de pauw 
Elke avond dan ben ik met mijn giga projektje bezig en ik moet zeggen hij is zo leuk om te doen 
Verre van saai hoor 
Af en toe scheld ik ff want dan zitten er weer een paar steken fout dus moet ik de boel weer uithalen maar dat hoort er bij 
We zijn ook maar mensen toch maar het gaat vrij snel en ik kan dan ook niet wachten soms tot het avond is 
Ik ben inmiddels met blad 2 van de 49 bezig dus heb nog genoeg te doen 
Volgende week weer een plaatje van de Pauw 

@zoleukomtedoen@

grtzzzzzzz anneke

12 opmerkingen:

  1. Jee meis,
    Wat ben je al ver en wat word hij mooiiiiiiii
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mooi word ie he en ik werk hier toch alleen in de avonduren aan
      liefs anneke

      Verwijderen
  2. Hoi Anneke.
    Wat een mooie kleur gebruik je. En jij gaar ook lekker snel. Gebruik je ook turbonaalden?
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihihihih turbonaalden nee hoor gewoon gewone borduurnaald ik kan me zo in de pauw op laten gaan he en als het mooi weg borduurd ga je ook lekker snel en het is zeer zeker niet saai dus dat scheelt ook

      liefs anneke

      Verwijderen
  3. geweldig mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja idd en hij is nog maar in het begin

    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal mijn kleur Anneke echt geweldig mooi!!

    Groeten Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ga je snel meis, echt super. En wat wordt hij mooi, prachtig kleur gebruik je. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey hallo, hij is echt heel erg mooi en die kleur vind ik ook heel erg mooi, maar wel een hele klus hoor.maar het resulaat is prachtg gr diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is zo leuk om te doen en we hebben de tijd

    gr anneke

    BeantwoordenVerwijderen