dinsdag 29 januari 2013

Jessica en Melissima

Jessica en Melissima 





Jessica en Melissima zijn twee nichtjes van elkaar 
Zo een en toch zo verschillend van elkaar 
De een 27 Januari 5 jaar geworden en de ander word 4 Februari 4 jaar 
Oma wij willen graag Hello Kitty 
Wat te doen wat te doen 
Pling lichtje gaat branden even via de Babbels een patroontje vragen van Hello Kitty en mijn mail stond er vol van 
Zo blij met deze patroontjes en ben er al mee begonnen ook heb de namen er al staan en ben al met de Kittys begonnen op een van de twee borduursels 
Het word een ABC lap met hun namen er onder 
Was wel eerst de fout in gegaan want had de naam van Melissima aan de zijkant geplaatst en vond dit achteraf niet mooi dus maar aan de onderkant 
Zo gezegt zo gedaan en zeg nou zelf staat er toch mooi op zo 
Maar goed die naam aan de zijkant tja wat doen we daar mee 
Uithalen pfffffffffff wat een werk al die stiksteekjeseerst en dan al die kruisjes tjee ey wat een werk 
Ach weet je wat we knippen dat stukkie  er wel af geen haan die er naar kraait toch 
Nee geen haan die er naar kraait maar ik wel want ik had nu een naam gezet hardstikke mooi en dat aan de zijkant er afgeknipt maarrrrrrrrrrr whaaaaaaaaaaaaaa heb een stuk stof tekort nu voor het patroon van waar het om gaat 
grrrrmmmmmzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz en nu 
Tja zit niets anders op om een nieuw stukje stof te knippen en helemaal weer op nieuw de naam te zetten 
Maar heb nu beide namen staan en we gaan vrolijk van start met de Kitty ABC


grtzzzzzzzzzz anneke

2 opmerkingen:

  1. Hallo Anneke,
    ik volg je nu ook als blog.
    Mss dat je mij ook wil volgen.
    Je hebt al prachtige werken gemaakt!

    groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik volg je op de voet heb je nu ook tussen mijn favo blogs staan
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen